Thursday, June 30, 2011

رضا پهلوی و دروغ در کمال آزادی

سیاست مداری که در آزادی کامل, در مورد مساله ی به این واضحی آنقدر راحت دروغ میگه و اشتباهت رو ماست مالی‌ می‌کند وای به حال روزی که قدرت بگیرد

دوست دارم بدانم آن کفن پوشان شاه الهی که واضح صحبت نکردن دوستان رو در زیر فشار حکومت خطرناک می‌دانستند، در مورد دروغ در آزادی کامل نظرشون چیست.

http://www.youtube.com/watch?v=AZ17Ky23IYU

نظرات دوستان بالاترینی:firouzll

مستبدين هميشه همه چيز رو نفي ميكنند چون جرات و شجاعته گفتن حقايق رو ندارند ,رضا پهلوی بجای اینکه از طرف پدر خویش از مردم ایران پوزش بخواهد ‚ افسانه سرایی میکند

Aryo

همیشه مستبدین و رهروانشان مانند ولی وقیح و ملیجکش احمدی نژاد، انقدر پررو هستند که حتی کشتار های خود و وابستگانشان را نیز میتوانند انکار کنند. و رضا پهلوی بجای معذرت خواهی از مردم ایران، از حقایق را با پررویی میگریزد. باید بیاموزد تاریخ پابرجاست و "ننگ با رنگ پاک" نمیشود.

Dar1345

حالا خیلی جالبه که خود آمریکاییها می گویند کار ما بوده اما امثال رضا پهلوی می گن نه کار شما نبوده!!! آخه جواب اینهمه عکس و فیلم و ... چی می شه؟؟

Parseh

بحث معذرت خواهی نیست، اما کسی که یک واقعیت تاریخی به این وضوح رو که تازه خودش هم مقصرش نبوده به این راحتی نفی می‌کنه و افسانه می‌خونه، وقتی به قدرت برسه مسؤولیت هیچ یک از اعمال خودش رو قبول نخواهد کرد.

No comments: