Thursday, July 7, 2011

محکومیت جنبش سبز از طرف قدیمی‌ترین اصلاح طلب

محکومیت جریان‌های ساختار شکنانه از طرف قدیمی‌ترین اصلاح طلب

اصلاح طلب معروف حضرت آیات الاه خامنه‌ای گفت این حرکات ساختار شکنانه رو شدیدا محکوم می‌کنم ، در جایی‌ دیگر، جناب خاتمی پدر اصلاحات (احمدشون برادر نا تنی محمد) گفت که چشم فتنه گران رو در بیاورید

مبارزه آاش رو ما می‌کنیم، زندانش رو ما میریم ،بعد این اصلاح طلب‌ها پشت تلویزیون پفک میخورن به ریش ما میخندن بعد میشن مبارزن در راه آزادی

.عجب انسان‌هایی‌ هستند این اصلاح طلب‌ها ، وای وای حالا وای وای ، وای وای وای وای توی این زمونه وفا کدومه ...

راه حل ما فقط یا شاهان شاه رضا شاه دوم، کورش دهم، نادر شاه ششم رضا پهلوی پسر محمد رضا شاه فقید است، و یا مریم خانوم رجوی، نو گٔل تازه شکفته با هزاران آرزو و امید است(

نقش مورد نظر برای اینان: یا شاه ، یا رئیس جمهور، یا نخست وزیر، یا وزیر، یا آبدارچی .. خلاصه هر چی‌ بزرگتر بهتر ، ممنونم ازت).

دیدینن دیدیدیدیدین دیدین دیدین ۱۵ سال پیش گفتم دست همه اینا توی یه کاسس ؟ دیدین دیدین دیدین دیدین دیدین دیدین گفتم سّگ زرد با گرگ قرمز خواهر برادران ؟ دیدین دیدین دیدین گفتم ...

1 comment:

Anonymous said...

شهید 12 ساله رضا پناهی-
من عاشق خدا و امام زمان گشته‌ام و این عشق هرگز از قلب من بیرون نمی‌رود، تا اینکه به معشوق خود یعنی الله برسم

http://salehat.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=162&catid=54