Tuesday, July 5, 2011

آقای واحدی چند سوال و انتقاد

آقای واحدی چند سوال

۱. میگین که تهدیدتون کردند، آقای واحدی آخه مورچه چیه که کله پاچش باشد ! اصلاح طلبان توی خود ایران همه توی سرشون میزنند حالا شما میگید که در خارج شما رو تهدید کردند ؟

۲. هدف شما چیست از این حرفا ؟ هدف ما اتحاد در حد اقلی تا سر نگونی یکسره یا به مرور زمان این حکومت است، الان شما با این حرف‌ها چه کمکی‌ می‌کنید ؟واقعیت موسوی و کروبی بودند حتا زیر فشار اسم مجاهدین و ... رو نیاوردند تا ما سر حداقل‌ها متحد بمونیم. متاسفانه شما راهی‌ رو شروع کردید که به متهم کردن یکیگر و جدا شدن منتهیخهد شد، آخرین چیزی که ما و اولین چیزی که حکومت احتیاج دارد.

۳. اینکه ما نظرمون رو بگیم ، که من هم هم نظر شما هستم بسیار عالیست، ولی‌ اینکه به کسی‌ تهمت بزنید و محاکمه‌ آاش کنید و حکم بدید و بگید باید مثل من فکر کنی‌... اینکه شد همون جمهوری اسلامی ؟ با تمام احترامی که براتون قائلم ولی‌ شما تند رفتید و فکر می‌کنید که همه باید مثل من یا شما فکر کنند، نه خیر ما آزادیم و هر کدوم راهی‌ برای مقابله داریم، و باید به این احترام بذاریم.

نه فقط امروز، بلکه باید امروز تمرین کنیم تا فردای بعد از آزادی شاهد ترور‌ها و عدم کسی‌‌های جدید نباشیم، چیزی که تندرو‌ها شدیدا به دنبالش هستند.

ما در این روز‌ها بیشترین چیزی که احتیاج داریم صبر و اتحاد است و کمترین تفرقه و احساسات تند که در بلند مدت به یاس تبدیل میشود

1 comment:

Anonymous said...

avalan tarze neveshtane shoma fogholadeh nasanjideh hast...
sanian aghaye vahedi na b kasi tohmat zad..na hokm sader kard..na b kasi goft k mesle ishun fekr konan..age samake eslahtalbituno bar darid..va khub yebar dige gush konid..pey mibarid...albate baied midunam..